sobota, 27 kwietnia, 2024
Flesch Mazowsza

O ostatnich rozgrywkach i zakończonym sezonie

Zakończyliśmy wszystkie oficjalne rozgrywki sezonu 2017/2018. Oczywiście nie oznacza to że zwalniamy i spoczywamy na laurach. Dziewczyny, które razem z trenerką Anetą Krzemińską, zajęły tak wysokie, jak nieoczekiwane, trzynaste miejsce w Polsce w piłce siatkowej plażowej wyciągnęły wnioski i mają konkretne plany na kolejny sezon. Sportowa ambicja została rozdrażniona, a apetyty jak zawsze wzrosły w miarę jedzenia.

Turniej finałowy Mistrzostw Polski rozegrany został w tropikalnej aurze, która zdecydowanie nie sprzyjała naszym zawodniczkom. Oczywiście wiemy, że pogoda jest taka sama dla wszystkich zespołów, ale musimy pamiętać że GLKS Nadarzyn reprezentował zespół o rok młodszy od przeciwniczek. Dlatego wysokie miejsce na arenie ogólnopolskiej, w tak trudnych warunkach tym bardziej cieszy. Szczególnie, że Kinga i Julka zakończyły zawody dwoma bardzo zaciętymi tie-break’ami. Zdobyte doświadczenie z całą pewnością będzie procentowało w kolejnych latach.

Pierwszy etap przygotowań, Austria

Podczas gdy dwie dziewczyny walczyły na piasku w Polsce. Ponad trzydzieści zawodniczek przeplatało ciężkie treningi z fantastycznymi wycieczkami podczas obozu w Austriackim Treffen.

Śniadanie o 8 rano w wakacje? Tak! Siatkarki z GLKS – u tak właśnie zwykle zaczynały typowy dzień. Później widokowo fantastyczny zjazd gondolą z hotelu, krótki transfer na halę w Villach i trening w najlepszych możliwych warunkach. Wszyscy zgodnie powtarzali, że hala piękna – prawie jak w domu. Oczywiście taki wyjazd to nie tylko treningi. Zawsze jest czas na spacer po mieście włącznie z wypadem na najlepsze lody w okolicy.

Dziewczyny podczas wyjazdu zwiedziły Słoweńską perłę – jaskinię Postojna, poznały zabawną i śmiałą gromadę Makaków Japońskich, zdobyły przepiękny szczyt Gerlitzen. Miały również czas na odpoczynek nad jeziorem. Jeden z ostatnich dni wyjazdu poświęciliśmy na zwiedzanie Salzburga, czyli jednego z ładniejszych miast w tej części Austrii ze starym miastem wpisanym na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Zachęcamy do odwiedzenia naszego profilu na www.fb.com/asglksnadarzyn/ tam dostępna jest relacja fotograficzna.

Etap drugi, Biała Podlaska

Podczas gdy na miejscu dopinamy wszystko pod kątem logistyki, zaopatrzenia i wyposażenia ponad siedemdziesięcioosobowa grupa siatkarek ciężko trenuje na drugim obozie przygotowawczym w Białej Podlaskiej. I tym razem postawiliśmy na najlepszą bazę treningową tak żeby nawet najmłodsze siatkarki mogły się bez reszty skoncentrować na jak najlepszym wykonywaniu ćwiczeń. Oczywiście znajdując również czas na uśmiech i zabawę.

Pracowity początek

Jak co roku zainaugurowaliśmy nowy sezon ogólnopolskim turniejem kadetek „Witaj szkoło”. To zawsze dobry sposób na przetarcie się na boisku po wakacyjnej przerwie. Zagraliśmy nieco zmienionym składem bo swoją pierwszą szansę dostało kilka młodszych zawodniczek. Pojawiły się pierwsze emocje a dwa szczególnie zacięte spotkania które wygraliśmy w tiebreak’ach pokazują że okres przygotowawczy został dobrze przepracowany. Tabela pokazała, że warto walczyć do końca bo dzięki temu dziewczęta sezon rozpoczęły od pucharu za II miejsce na podium. W tej fazie sezonu jest to wynik jak najbardziej satysfakcjonujący.

Serdecznie zapraszamy

Stale rozwijamy kadrę trenerską i wychodzimy naprzeciw kolejnym wyzwaniom. Oczywiście jak co rok otworzyliśmy rekrutację dla nowych dziewczyn. Wszystkie zainteresowane zapraszamy na halę GOS przy ul. Żółwińskiej 41. Tam zawsze chętnie udzielimy dodatkowych informacji, a już teraz możemy pochwalić się naszym nowym plakatem. To taki symboliczny początek naszej akcji promocyjnej.

***

Szanowni rodzice, dziadkowie czy wujkowie jeżeli tylko macie w rodzinie dziewczyny, które chcą w konstruktywny sposób spędzać czas, zdobyć nowe umiejętności, rozwinąć się fizycznie, oraz zawrzeć super przyjaźnie ZAPRASZAMY na treningi.
Siatkówka – sport dla każdego.

(a)

Like this Article? Share it!