Od 11 kwietnia dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie.
Mieszkańcy mają całodobowy dostęp do ogłoszeń, które wcześniej były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń można przeglądać za pomocą komputera, tabletu czy smartfona na stronie www.eto.um.warszawa.pl oraz na dotykowych monitorach, dostępnych w 20 lokalizacjach:
– urzędy dzielnic,
Bemowo – ul. Powstańców Śląskich 70,
Białołęka – ul. Modlińska 197,
Bielany – ul. S. Żeromskiego 29,
Mokotów – ul. Rakowiecka 25/27,
Ochota – ul. Grójecka 17a,
Praga-Południe – ul. Grochowska 274,
Praga-Północ – ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,
Rembertów – al. gen. A. Chruściela „Montera” 28,
Śródmieściu – ul. Nowogrodzka 43,
Targówek – ul. L. Kondratowicza 20,
Ursus – pl. Czerwca 1976 r. nr 1,
Ursynów – al. Komisji Edukacji Narodowej 61,
Wawer – ul. Żegańska 1,
Wesoła – ul. 1 Praskiego Pułku 33,
Wilanów – ul. F. Klimczaka 2,
Włochy – al. Krakowska 257,
Wola – al. Solidarności 90,
Żoliborz – ul. J. Słowackiego 6/8,
– ratusz (przy wejściu głównym) – pl. Bankowy 3/5,
– Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa – ul. T. Chałubińskiego 8.
Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy w jednym miejscu mogą sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane są ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.
Miejskie Centrum Kontaktu
Warszawianki i warszawiacy mogą całodobowo zgłaszać swoje sprawy i pytania poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w mobilnej aplikacji, na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu 19115. Przez siedem dni w tygodniu informacje przekazuje ok. 50 konsultantów oraz ok. 300 pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy zajmują się interwencjami administracji miejskiej np. powiadomieniami o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy chętnie też zgłaszają pomysły np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew.
(a), Fot. www.ursus.warszawa.pl
Comments are closed.