wtorek, 8 października, 2024
Flesch Mazowsza

Wszystko „pod myszką”

Od 11 kwietnia dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie.

Mieszkańcy mają całodobowy dostęp do ogłoszeń, które wcześniej były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń można przeglądać za pomocą komputera, tabletu czy smartfona na stronie www.eto.um.warszawa.pl oraz na dotykowych monitorach, dostępnych w 20 lokalizacjach:
– urzędy dzielnic,
Bemowo – ul. Powstańców Śląskich 70,
Białołęka – ul. Modlińska 197,
Bielany – ul. S. Żeromskiego 29,
Mokotów – ul. Rakowiecka 25/27,
Ochota – ul. Grójecka 17a,
Praga-Południe – ul. Grochowska 274,
Praga-Północ – ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,
Rembertów – al. gen. A. Chruściela „Montera” 28,
Śródmieściu – ul. Nowogrodzka 43,
Targówek – ul. L. Kondratowicza 20,
Ursus – pl. Czerwca 1976 r. nr 1,
Ursynów – al. Komisji Edukacji Narodowej 61,
Wawer – ul. Żegańska 1,
Wesoła – ul. 1 Praskiego Pułku 33,
Wilanów – ul. F. Klimczaka 2,
Włochy – al. Krakowska 257,
Wola – al. Solidarności 90,
Żoliborz – ul. J. Słowackiego 6/8,
– ratusz (przy wejściu głównym) – pl. Bankowy 3/5,
– Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa – ul. T. Chałubińskiego 8.
Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy w jednym miejscu mogą sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane są ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.


Miejskie Centrum Kontaktu

Warszawianki i warszawiacy mogą całodobowo zgłaszać swoje sprawy i pytania poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w mobilnej aplikacji, na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu 19115. Przez siedem dni w tygodniu informacje przekazuje ok. 50 konsultantów oraz ok. 300 pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy zajmują się interwencjami administracji miejskiej np. powiadomieniami o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy chętnie też zgłaszają pomysły np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew.

(a), Fot. www.ursus.warszawa.pl

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.